سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه نویسی حرفه ماست!با ما به دنیای اعجاز انگیز کامپیوتر قدم بگذارید

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت رهبر عزیزمان.
دردل های هر چند کوچک اما عمیق در حوضه های گوناگون (اقتصادی، فرهنگی،علمی،سیاسی و . . . )
این بنده را شنوا باشیدکه حاصل 20 سال زندگی در این کشور اسلامی می باشد.
بخش اول «تاثیر سازمان صدا و سیما در ترویج فرهنگ پوچ »
همانطور که می دانید ، خدا پرستی یک امر فطری، و دینداری لازمه جامعه بشری است . این در حالی است که جامعه مادیِ خالی از دین و خدا پرستی(جامعه لائیک) به دلیل نبودن دین (یا نداشتن دینی کامل و جامع) با استفاده از تمام لذت های زندگی مادی به بن بست  خورده رسیده اند ،به طوری که آدمی برای ارضایی میل جنسی خود ، متوسل به حیوانات شده است.
و یا درست کردن کتابی بی ارزش که در آن سعی در به انحراف کشیدن افکار و عقاید پاک مردم است،به قول استاد قرائتی«در این زمونه بازی ها رو جدی میگیرن ! و جدی ها رو بازی !» برای نمونه ذکر چند مثال خالی از لطف نیست:
مثلا رکورد کثیف ترین آدم دنیا! بزرگترین قاشق دنیا؟! بزرگترین ساندویج دنیا؟!
که درهمه مثال های فوق نشانه ای از مصرف گرایی ایست !فردی سال ها به حمام  نمی رود ! بوی گند و تعفن خود را بر دیگران تحمیل می کند!
که در چنین جامعه ای به دلیل بی دینی و استفاده از تمام لذت های مادی به نوعی پوچ گرایی رسیده اند! که بنی آدم که خلیفه خدا در زمین است اینقدر تحقیر می شود که کرامت انسانی از بین می رودو هم بستر حیوانات می شود!
در چنین شرایطی ایست که متاسفانه این کار بیهوده به طور گسترده در بخش های مختلف خبری به صورت تبلیغ پوچ گرایی بخش می شود!
به همین ترتیب این مسئله گاها در قالب اسلامی در کشور نمو پیدا می کند! به طور مثال ساخت بزرگ ترین قرآن دنیا ! این عمل در ظاهر مشکلی ندارد اما همه ما به خوبی میدانیم با ساخت این قرآن زمینه برای فعالیت سود جویانی که همواره سعی در وصله چسباندن به دین مبین اسلام داشته اند را فراهم می کند!
اثر سوء این عمل بیشتر از اثر مفید آن است!
هرچند داشتن رکوردهایی در زمینه علمی و عمرانی باعث افتخار ایران وایرانی است! ولی داشتن این چنین رکورد هایی(کتاب گنیس) باعث وارد شدن فرهنگ پوچ بیگانه در کشور عزیز اسلامی مان است.
چه خوب است که سازمان صدا و سیما پس از پخش اخبار این چنینی ! یادآور این نکته مهم هم بشود که معروفیت انسانی به چه قیمتی؟؟؟!تحقیر شدن ارزش والای انسانی در بعد دنیویی؟؟؟!
بیاییم همه با هم با القا گرفتن از فرهنگ ناب محمدی(ص) سعی در بالا تر بردن مقام انسانیت در بعد جهانی کنیم!!!

ادامه دارد . . .

 با تشکر از دوست خوبم آقا جواد که در تهیه این بخش به من کمک کردند

 



ارسال شده در توسط حسین
<      1   2   3   4      
نمایش تصویر در وضیعت عادی