سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه نویسی حرفه ماست!با ما به دنیای اعجاز انگیز کامپیوتر قدم بگذارید
عشق بازی ای است که دو نفر می توانند بازی کنند و هر دو پیروز شوند. (Eva Gabor)



با افراد سیگاری مهربان باشید... هر سیگاری که آنها میکشند, ممکن است آخریشان باشد.



گوش دادن را یاد بگیر, شانس ممکن است خیلی آرام به در بکوبد. (Frank Tyger)



من یاد گرفته ام که پیشرفت کردن نه سریع است و نه آسان. (ماری کوری)



با دقت در پاسخهائی که یک فرد میدهد, میتوانی بفهمی که آیا او باهوش است یا نه. با دقت در سئوالاتی که میپرسد, میتوانی بفهمی که عاقل است, یا نه. (Mahfouz Naguib)



شما نباید چیزهائی که من میگویم را همیشه باور کنید. سئوالات انسان را وادار به دروغ گفتن میکنند, مخصوصا وقتی که پاسخی برایشان نباشد. (پابلو پیکاسو)


در یک امتحان, کسانی که دوست ندارند بدانند, از کسانی که نمیتوانند جواب دهند, سئوال میکنند. (Sir J. Walter Alexander Raleigh)




صحبت کردن بدون تفکر, مثل شلیک کردن بدون نشانه گیری است. (مونتسکیو)




بهتر است که ساکت باشیم و بنظر دیوانه برسیم, تا اینکه صحبت کنیم و همه تردید ها را از بین ببریم.




من خیال دارم که تا ابد زندگی کنم... تا حالا که به هدفم رسیده ام.

ارسال شده در توسط حسین
نمایش تصویر در وضیعت عادی