سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه نویسی حرفه ماست!با ما به دنیای اعجاز انگیز کامپیوتر قدم بگذارید
نه اشتباه نکنین من نه با این دعوا دارم نه با اون!!!! خواهشم ازتون اینه که فقط بخونین و نظرتون رو بگین ممنون میشم :
******************************************
نقد وبلاگ آدمکها (9/2/1386 ساعت 8:18 عصر )
در این گروه از همه ی شرکت کنندگان دعوت میشود که آزادانه به نقد و بررسی وبلاگ آدمکها بپردازنذ.هدف این گروه نتیجه گیری کلی از افکارهاست برای هرچه بهتر شدن شیوه ی مدیریتی.فرهنگی حاکم بر وبلاگ ادمکها.
علی
خوب من با توجه به این درخواست علی آقا به بلاگشون رفتم و خوب سیر و سیاحت کردم و بگذریم طولانی نشه ! برگشتم به صفحه پارسی یار و نظردادم به این شرح:
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-**
سلام چرا آدمک ها؟!
من بلاگ رو هم دیدم اما به نظر من اصلا جالب نیست وقتی در مورد سرزمینی دور!!!! صحبت می کنی آهنگی بذاری که آدم رو یاد غصه هاش می اندازه تا . . .
به نظر من بهتر اول سطح مطالب و قالب وبلاگ رو ببرین بالا ! آخه جامعه چه ربطی به TOP Music (آهنگ وبلاگ شما رو می گم) داره؟
متاسفم از اینکه اگه لحنم بده اما شما هم شورش رو در آوردید!!!
خیلی دلم می خواد بدونم چرا حوزه فعالیتتون محدوده! چرا در مورد مسائلی چون گروههای زیرزمینی رپ! موسیقی های تصویری و همین فیلم های مزخرف مثل میهمان (که به جای اینکه فرهنگ سازی کنه داره ضد فرهنگ رو رواج میده)صحبت نمی کنید؟
موضوع بحث الانتون هم(بی حرمتی به جامعه؟!) دیگه قدیمی شده الانم دیگه همه می دونن که امنیت اجتماعی یعنی چی(با لطف برنامه 20:30)خوشحال میشم اگه یکم دیدتون رو باز کنید و وقایع دیگه رو هم ببینید خیلی چیزا هست که اگه مهم تر از (بی حرمتی به جامعه؟!) نباشه کم ارزش تر هم نیست مثلا جایگاه گم شده خانواده های ایثار گر و شهدا یا خانواده های کارتن خواب که در همه جا این مرز و بوم هستن!
نمی دونم شاید من توقعم از بلاگتون زیاده!
ولی از شما که به یک پایگاه معروف تو پارسی بلاگ تبدیل شدین بیشتر انتظار میره
به امید اون روزی که صدای منجی عالم گوش همه مستکبران رو کر،دهن همه ظالمین رو قفل و تمامی این بی عدالتی های موجود در جهان رو نابود کنه (تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات)
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در ادامه علی آقا لطف کردن و هر چی که دلشون خواست نوشتن! حتی . . . هم دریغ نکردن با هم بخونیم:
- - - - - - -- - -- - - - -- - - -- - -- - - - - - -- - - --
آدمکها؟! جمعه 21/2/1386 , ساعت 12:54 صبح

سلام.
از حضور شمااقای دانش نیا و دیگر دوستان تشکر میکنم.حتما نقد ها باهرگونه لحنی مورد توجه بندست..نقد شمارو حتما پاسخ خواهم داد..
التماس دعا
-------------------------------------------------------------------------------------
نظر پردازی یک وبلاگ سه روزه... شنبه 22/2/1386 , ساعت 2:35 عصر

سلام...
از نظریه شخصی بنام دانش نیا تشکر میکنم.اما طبق صحبتی که من و شما در چت داشتیم به نوعی ظاهری حداقل میشه گفت ادمی هستید که با مذهب مشکلی ندارید و مخصوصا در صحبتهاتون حس کردم جزو افراطیون هستید.پس اگر دنبال بهونه یی نبودید واسه زیر سوال بردن ادمکها این نکته رو اشاره نمیکردید که موزیک وبلاگ ادمکها یاد غصه هاش میندازه کسیرو.معلوم فرد پرغصه یی هستید.درحالی که این موزیک نمادی از ایثار .رشادت و شهادته.اگر با این سه نکته مشکلی دارید ...... اتفاقا بنظر من سطح مطالب و همچنین قالب وبلاگ سعی شده از تمامی وبلاگهای پارسی بلاگ بهتر باشه و تا حدودی به این مهم هم رسیدم.پس این نکته ی شماهم مشخص بود نیت خیری ندارید.ازینکه خودتون اعتراف میکنید لحنتون بی ادبانست خوشحالم...
........................................................................................................
فراطیون=افرادی جاهل شنبه 22/2/1386 , ساعت 2:42 عصر

اما راجب محدودیتها.بهر حال ادم خیلی ام نباید وسیع کار کنه شاید بعث دردسر بشه.اما خوشحالم که همیشه مطالبم متنوع بوده و هیچکس نمیتونه بگه که فقط یکجانبه گرایی میکنم.اما اقای دانش نیا بنظر من موضوعات مهمتری ام هست که بخوایم بجای اینکه به موضوعات زیر زمین یا روی زمین یا روی هوا یا زیر هوایی توپ موزیک ها بپردازیم یا اینکه به فیلمهای جذابی همچون مهمان و یا اخراجی ها.بجای اینکه بخوایم به اینها بپردازیم میتونیم به اشکالات و بحراناتی که دولت نهم بوجود اورده بپردازیم.
-2-2-2--2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2--2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-
بی حرمتی به جامعه... شنبه 22/2/1386 , ساعت 2:54 عصر

اتفاقا این بحث موضوع کاملا بروزیه شاید افکار شما خیلی جلو باشه که این موضوع را قدیمی میدونید.فکر کنم امنیت اجتماعی شما این باشه که بکشند و زندان کنند که این قدیمی شده نه موضوع من.دوست من اگر همه ی ماها بتونیم دیدمون باز نگه داریم شاید یک انقلاب اسلامی دیگر نیز شکل بگیره...اما خود شما که ادعای دیدوسیعتون میشه چرا یک فیلم ساده رو نمیتونید درک کنید.و نمیتونید با یک موزیک ایثارگرانه ساز موفق بزنید.شاید این معنی باز بودن دیدگاهاست؟!من هرچی از شما پرسیدم به چه شکل با من اشنا شدید و یا اینکه چطوره یک وبلاگ سه روزه اینقدر حرف برای گفتن داره راجب ادمکها؟!پاسخ ندادید در چتی که داشتیم..ولی جای سوال داره یک وبلاگی که فقط سه روز فعالیت داشته چطور متوجه شده که وبلاگ ادمکها تبدیل به یک پایگاه خاص در پارسی بلاگ شده...در حالی که شاید اینگونه هم نباشه.فقط امیدوارم به دلیل حقانیتی که وبلاگ ادمکها داره شخص.و یا اشخاصی از طیف افراطیون با برنامه ریزی تصمیم به کوبیدن وبلاگ ادمکها نگرفته باشند.که به جایی جز شکست نخواهندبرد. .برنامه یی که طی دو سال اخیرداره تبدیل به یک فرهنگ میشه...کوبیدن ساز مخالفها....منهم در پایان با شما موافقم انشالله با ظهور اقا تمام گرفتاری ها رفع خواهد شد.وحقانیت الهی نمایان.امیدوارم شعار ندیم وجزو پیروان واقعی باشیم...
التماس دعا
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
خوب شما اگه جای من بودین با این برخود علی آقا چه جوابی بهش می دادین؟
من به شخصه این جواب رو براش دادم:
وشحالم!!!! شنبه 22/2/1386 , ساعت 5:50 عصر

جالبه که نقد یه وبلاگ هیچ ربطی به اینکه وبلاگ داری یا نه نداره!
در ضمن مسائل شخصی که تو چت رد و به دل شده هیچ ربطی به نظر سنجی بلاگتون نداره! حالا چرا مطرحش کردین بماند
بگذریم . . .
در یه آمار سر انگشتی میشه حدس زد از این 34 نظری که داده شده حداقل 25 موردش از طرف خودت بوده ! پس جای تو بودم زیاد دل خوش نمی کردم که بلاگم در حد عالی و پرطرفدارهاست!
بازم بگذریم. . .
یادتون باشه من تا این لحظه هر انتقادی داشتم مربوط به بلاگتون بوده نه شخصیت شما! نه جامعه که توش هستیم! و نه در مورد خیلی چیزای دیگه ، که شما بی دلیل و فقط واسه سفسته بازی ! وارد بحثمون کردی! و این نشون از شخصیت کم ظریفت شما رو داره ! متاسفم برات که جنبه نقد سازنده رو نداری و اصلا نمی دونی که چه حرفی رو کجا باید زد!(یادت باشه من فقط نقد بلاگت رو می کردم اما این تو بودی که با بی شرمی تمام به خودت همچینی اجازه ای دادی تا در مورد شخصیتم بی احترامی کنی!) از اونجایی که من قصد ندارم تلافی کنم و مثل تو هر چرت و پرتی که دلم می خواد در مورد منتقدام بگم! بنابر این قضاوت در این مورد رو می ذارم به عهده بیننده های عزیز تا خودشون قضاوت کنند! نقد من و جواب های شما هر دوش موجوده !

بنابراین چون نمی خوام وقت با ارزشمو بیش تر از این حرومش کنم فقط می تونم بگم زیاد رومانتیک فکر نکن ( اشخاصی از طیف افراطیون با برنامه ریزی تصمیم به کوبیدن وبلاگ ادمکها نگرفته باشند!!!) من جز وستم نه جز ایست! قاطی شدن تو این بازی ها دیگه کار ما نیست!!!!
راستی در آخر باید بگم خیلی خوشحالم که تو مدیر گروه آ د م ک ه ا هستی! چون به غیر از تو هیچ S.Fuight دیگه ایی لیاقت این امر خطیر رو نداره!!!
به امید اون روزی که صدای منجی عالم گوش همه مستکبران رو کر،دهن همه ظالمین رو قفل و تمامی این بی عدالتی های موجود در جهان رو نابود کنه (تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات یادتون نره)
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
نظرتون درباره این جنگ سرد چیه؟
ارسال شده در توسط حسین
<      1   2      
نمایش تصویر در وضیعت عادی